فندق داخل طائرة قديمة

  1. افتراضي فندق داخل طائرة قديمة

    اول فندق حقيقى داخل طائرة تم تنفيذة بمطار ستوكهولم داخل طائرة طراز قديم انتهى عمرها الافتراضى لكن بدلا من بيع هيكلها كخردة تم تحويلها الى فندق 25 غرفة

    انظر الصور .....

    [URL=https://forum.arabia4serv.com/][/URL]

    [URL=https://forum.arabia4serv.com/][/URL]

    [URL=https://forum.arabia4serv.com/][/URL]

    [URL=https://forum.arabia4serv.com/][/URL]

    [URL=https://forum.arabia4serv.com/][/URL]

    [URL=https://forum.arabia4serv.com/][/URL]

    [URL=https://forum.arabia4serv.com/][/URL]

    [URL=https://forum.arabia4serv.com/][/URL]

    [URL=https://forum.arabia4serv.com/][/URL]



  2. افتراضي

    يا ريت لو الفندق ده تبعك تحجزلى اربع غرف عشان اذاكر فى هدوء
    ويا ريت لو لاب توب كمان عشان ابقى متابع ارابيا فور سيرف طول اليوم
    وشكرا



  3. افتراضي

    هذا هو التفكير الصحيح 00000 ويقول المثل 000 اللي عنده مخ 000يجخ


المواضيع المتشابهه

  1. طائرة هيليكوبتر تحمل طائرة ركاب
    بواسطة More في المنتدى منتدى الصور المتنوعة
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 01 - 06 - 2011, 11:18 AM
  2. فندق داخل سيارة
    بواسطة More في المنتدى منتدى الصور المتنوعة
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 31 - 05 - 2011, 01:25 PM
  3. صور سقوط طائرة في بنغازي
    بواسطة More في المنتدى منتدى الصور المتنوعة
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 28 - 03 - 2011, 01:34 AM
  4. صور قارب مصنوع من طائرة
    بواسطة كنوز في المنتدى منتدى صور السيارات
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 20 - 04 - 2010, 04:39 AM
  5. صور ملتقطة من طائرة
    بواسطة More في المنتدى منتدى الصور المتنوعة
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 01 - 03 - 2010, 01:51 PM