أحبابي هل يزعجكم وبذات أنت يا مدهش

  1. افتراضي أحبابي هل يزعجكم وبذات أنت يا مدهش

    أحبابي هل يزعجكم أن تجد ما كتبته بعدجهد لا يرد عليه بالإجاب أو الرفض
    مع إنه تم مشاهدة موضوعك أكثر من 10IMG مرة على حسب ما رأيت
    لا أعلم الحل لكن أعلم الشكله وأتمنى أن نحل المشكلة باسرع وقت

    حرام التجاهل على ما أعتقد


    لا أريد الاطاله لكن اريد الحل


    حرام ياناس لما أشوف موضوع شوهد 321 والرد على الموضوع 31 مرة
    ياترى كيف نفسية الشخص الذي كتب الموضوع محبط أو............. أو ................. أو حرم يكتب الله أعلم بحاله


    المهم شوفولنا حل ما أتكلم بإسمي لحالي أتكلم بصيغة الجمع


    أتمنى أن اكون قد وصلت ما أرمي إليه وشكراُ

    وأسف على طولت لساني وإملائي وتعبيري
    أتمنى أن يكون صدركم رحب ومتسامحين معي لأنها مشكلة كبيرة بنسة لي ويمكن للبقيلة والله أعلم

  2. افتراضي

    عندك حق في كل اللي قلتيه وانا معاك ومع كل كلمة كتبتيها واحط صوتي مع صوتك واطالب والله بايجاد حل لمشكلة دي

  3. افتراضي

    فى اكتر من سبب للمشكله دى
    هحاول الخصها
    اولا: المنتدى مفتوح للزوار وبالتالى عدد المشاهدات بيكون كثير جدا بالنسبه لعدد الردود

    ثانيا: الموضوع الجيد واسلوب طرحه بيجبر المشاهد على الرد

    ثالثا: المواضيع التقليديه الزائر تعود عليها وصعب جدا يتفاعل معاها

    رابعا: مواضيع النقاش والحوار والرومانسيه جميعها متشابهه فى كل المواقع والمنتديات العربيه واصبحت موضه قديمه

    خامسا : انا هدفى الشخصى افادة الناس بمواضيعى بعمل شرح لبرنامج او رفع ملف نادر او عرض صور نادره ولا انتظر ردود عقيمه مثل شكرا واهلا وجميل ورائع و..... الخ

    لو الناس استفادت من المواضيع يبقى احنا قدرنا نعمل منتدى ناجح بغض النظر عن الردود

    سادسا : ودى نقطه مهمه جدا المواضيع الى بينفرد المنتدى بنشرها- الغير منقوله- برسلها كل يوم على جروب منقول وهى تابعه للمنتدى والمواضيع دى طبعا بتحوز على اكبر كم مشاهدات وردود

    جربى كده تعملى موضوع مميز او نادر وهتشوفى ردود هتشجعك

  4. افتراضي

    المفروض اننا نكتب من اجل ان نفيد ونستفيد
    وطالما ان الفائدة قد تحققت بقراءة ما نكتبه فى يهمنا بعد ذلك ان نجد من يتفاعل معنا بالردود
    ولو نظرنا الى القسم القانونى فسنجد انه لا يوجد اى شخص قد وضع اى موضوع او رد سواى انا فقط باستثناء المكتبة المهداة من المدهش
    ومع ذلك فانى لم اشعر ابدا بأى احباط ولم تفتر الهمة والعزيمة عندى
    بل العكس هو الصحيح
    فانى اشعر ان موضوعاتى فى القسم القانونى لها فئات معينة من الاشخاص
    وليس كل شخص سوف يدخل ويقحم نفسه فى هذا القسم ، حتى اننى اكاد اشعر ان من يدخل هذا القسم الوليد لا يدخله الا من اجل الفائدة والاطلاع على ما قد يفيده ويبحث عنه ، وهذا هو غاية ما نرجوه
    وعلى الرغم انه لا يوجد اى رد على اى موضوع فى القسم القانونى ، الا اننى مازلت مصرا على مواصلة وضع الموضوعات على الرغم انها تكلفنى وقتا وجهدا من الصعب ان اصفه لحضراتكم
    دائما وابدا اقول للجميع ان الكلمة امانة فضعها فى مكانها المناسب
    فاذا وضعنا كلمتنا فى مكانها المناسب فلا يهمنا بعد ذلك ان نجد ردا على ما قلناه ، ويكفينا فقط اننا قد أدينا الامانة

  5. افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مدحت الخطيب مشاهدة المشاركة
    المفروض اننا نكتب من اجل ان نفيد ونستفيد
    وطالما ان الفائدة قد تحققت بقراءة ما نكتبه فى يهمنا بعد ذلك ان نجد من يتفاعل معنا بالردود
    ولو نظرنا الى القسم القانونى فسنجد انه لا يوجد اى شخص قد وضع اى موضوع او رد سواى انا فقط باستثناء المكتبة المهداة من المدهش
    ومع ذلك فانى لم اشعر ابدا بأى احباط ولم تفتر الهمة والعزيمة عندى
    بل العكس هو الصحيح
    فانى اشعر ان موضوعاتى فى القسم القانونى لها فئات معينة من الاشخاص
    وليس كل شخص سوف يدخل ويقحم نفسه فى هذا القسم ، حتى اننى اكاد اشعر ان من يدخل هذا القسم الوليد لا يدخله الا من اجل الفائدة والاطلاع على ما قد يفيده ويبحث عنه ، وهذا هو غاية ما نرجوه
    وعلى الرغم انه لا يوجد اى رد على اى موضوع فى القسم القانونى ، الا اننى مازلت مصرا على مواصلة وضع الموضوعات على الرغم انها تكلفنى وقتا وجهدا من الصعب ان اصفه لحضراتكم
    دائما وابدا اقول للجميع ان الكلمة امانة فضعها فى مكانها المناسب
    فاذا وضعنا كلمتنا فى مكانها المناسب فلا يهمنا بعد ذلك ان نجد ردا على ما قلناه ، ويكفينا فقط اننا قد أدينا الامانة
    تسلم ايدك يا استاذ مدحت والله الرد ده كنت متوقعه منك

    وفعلا يا هنادى لو العضو او الزائر استفاد من موضوعك يبقى كده الهدف اتحقق بغض النظر عن الردود

    والاستاذ مدحت اكتر واحد تهمه الفائده والدليل مواضيعه فى القسم القانونى

  6. افتراضي

    أولا أحب أن اشكر فيبي على تواصلها وردها المؤيد


    ثانيا مدهشنا يا جدوا ويا أستاذ مدحت أسبابك معروفه وقديمة جداً
    بس سألت نفسك لما تمدح المرأه وكيف قابليت المرءه للمدح بغض النظر عن قابليت الرجل للمدح أو الشكر


    نصيحة لكم المراه ليست مثل الرجل ولا الرجل مثل المراه


    مع العلم بكل ما كتبتوه مفهوم لدي وواضح كوضح الشمس لكني لست مقتنعة به أبداً
    أحتاج لتشجيع بالقبول أو الرفض لأستمر في الحياه
    من أجل الاستفادة من أخطائي وتصحيحها وإذا كانت جميلة أزيدها جمال فقط ليس إلا .


    بصراحة أعتبر الرد مثل الوقود لسيارة لن تتحرك السيارة بدون وقود كذلك أنا بدون معرفتي بالشيء الذي وضعته صحيح أم خطاء
    جيد أم لا بأس أم ممتاز ما أدراني
    لست ممن يطلبون المديح لكني ممن يطلوبن رأي الاخرين في ما قدمت






    بصراحة أنا بدون مشاورة الاخرين لست جديرة بأي شيء
    هل هذة مشكلة وإدا كانت مشكلة فكيف حلها أرجوكم تواصلوا معي في هدة الصفحة لكي أستفيد

    أستنى رأيكم وإنتي كما ن يا فيبي لا تبخلي عليا برأيك
    مش عارف إللي اطلبه سهل ولا صعب صح ولا خطاء
    أرجوكم سامحوني ومدولي يد العون

    فلا يستطيع شخص تقييم نفسة على رأي المثل ( مادح نفسة كذاب )
    مثلا أنت يا أستاذ مدحت عامل شهدات كل أسبوع ليش ما قدمت نفسك على الكل طيب ليش ما مدحت نفسك



    ملاحظه / جدوا مدهش في كاتب أومخرج سينمائي أو مؤلف وكلهم مراكز ما شاء الله لكن يجي في يوم يقدموا شيء لا أقول ( مش كويس) لا لكن اقل من مستواهم مش لازم نقلهم أن العمل الذي قدموه مش قد المستوى وإذا كان العكس مش حيكرموهم .
    عشان كدة أجى المثل إللي يقول : لكل جواداُ كبوه ولكل ...... هفوه


    لو كتبت عن هذا الموضوع ما أخلص ولا بكرة عشان كدة إفهموني لا يوجد إنسان يستنا شكرا أو جميل لا
    يستنى عملك كويس بس ناقص كذا ............... وكذا......... وكذا ....... أو لا ينفع لأن به كذا وكذا فهمتوني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. افتراضي

    فهمناك هنادى

    لكن صدقينى الموضوع الجيد دائما هو اللى بيحصل على ردود وتعليقات كثيره

    ايه حكاية جدوا مدهش دى؟؟؟؟

  8. افتراضي

    اه بالحق ايه حكاية جدوا المدهش دي يا هنادي ههههههههههههههههههههه
    بصراحة يا هنادي انا احيانا لما احط موضوع ولما مش بشوف ردود عليها بالرغم اني عارفة انه موضوع كويس ومحتاجة رد فيه سواءا كان الرد كويس او رد وحش بيحصلي حالة من الاحباط مش عارفة ليه يمكن ساعتها بحس ان اللي كتبته مش ذا اهمية او بحس انه موضوع عادي وتقليدي زي ما قال المدهش .بس صدقوني يا جماعة محتاجين ردود وتواصل علشان نعرف ايه النوعية من المواضيع اللي يحتاجها او يفضلها العضو او الزائر في المنتدى وكمان من الردود بنعرف اخطاءنا ونتجنبها في مرة القادمة فضلا عن اللي بيحصل في الردود من توافق وخلق جو اسري بين الاعضاء ودة اهم حاجة اللي بيؤدي الى نجاح المنتدى بنظري هو تماسكنا مع البعض كافراد اسرة واحدة
    يا استاذ مدحت يمكن كلامك فيها حق بس مش بتنكر انك هتفرح اكيد لما تشوف رد قيم زي ما قولت مش مهم رد كويس او وحش على مواضيعك القانونية برغم اننا كلنا بنعرف اهمية المواضيع القانونية اللي بتكتبها والله وخاصة لاشخاص الملمين بالقانون واحكامها
    اما عن مواضيعك يا مدهش عندك حق في اهميتها للاعضاء وللزوار لانك بتجيب مواضيع كلنا بنستفاد منها بس انت مختص في مواضيع دي .اما انا مثلا معرفش او معنديش خلفية او خبرة زي حضرتك علشان اجيب موضوع زي مواضيعك .اللي بنقدر عليه هو كتابة المواضيع اللي بتشوفو بس بردو محتاجين ردود يا ناس ههههههههههه
    على العموم يارب كل اللي بنعملو ونناقش فيه يستفاد او نستفيد منه بالاخر واهم شيء هي مصلحة المنتدى اولا واخيرا
    وميرسي جدا ياهنادي على فتح الصفحة دي لمناقشة موضوع مهم زي دي ولكم جميعا كل ودي واحترامي

  9. افتراضي

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    كيفكم احبائى فى الله
    فعلا ياهنادى وفيبى فى موضوعات كتير مهمه ولازم ردود اولا علشان احس بالتشجع بالنسبه للى عامل الموضوع لازم يكن فى تفاعل كده بينا يعنى نوع من النشاط يعنى انا عملت موضوع اسمه حب اعمى بصراحه جميل وعجب فيبى جدا لاان فيبى بس الى شافته وردة مع ان تقريبا فى 58 واحد شافوه طيب ينفع ههههههههههههههه المهم شباب عايزين شوية اهتمام بس لو مش فى وقت نرد مش نفتح المنتدى غير لما يكون قدامك وقت كافى تقراء تستفيد تعرف ترد
    والله المستعان

    الله المستعان

  10. افتراضي

    تقريبا انا داخل الموضوع ده متأخر بس انا متفق تماما مع الاستاذ مدحت والمدهش ان المهم عندنا ان الكل يستفيد لاننا بنعمل لصالح المنتدى مش لصالح انفسنا وكمان فى نقطة احنا ليه بنفكر فى الاحباط وبنبصله على طول طيب انا عندى اقتراح جميل يا هنادى وليكى يا فيبى لما تحطو موضوع ومحدش يرد عليه قولو لنفسكو اكيد الموضوع كان ضعيف عشان كده محدش تأثر بيه ولو فكرتو كده التفكير ده هيدلكو دفعة قوية انكو تستمرو فى انكو تحطو مواضيع اكتر وتجتهدوا اكتر عشان الاعضاء تهتم اكتر وتبدأ بالرد على المواضيع وزى ما قال الاستاذ مدحت عن القسم القانونى طيب ما انتى يا فيبى تعتبرى مقصرة فى القسم القانونى زى ما انا كمان مقصر وكتير اوى مقصرين ومنهم هنادى صاحبة الموضوع ده ومعلش يا استاذ مدحت انا بعيد عن المنتدى فترة عشان دروسى وكليتى وربنا يسهل الحال وهكون موجود اكتر فى المنتدى ان شاء الله

    وشكرا للجميع والاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضية وارجو ان تتقبلو وجهة نظرى

المواضيع المتشابهه

  1. النافورة العائمة ...سحر مدهش
    بواسطة أفريكانو في المنتدى منتدى غرائب وعجائب العالم
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 13 - 08 - 2012, 03:48 PM
  2. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 25 - 02 - 2011, 02:07 AM
  3. بيت مجهز داخل الباص
    بواسطة febe في المنتدى منتدى صور السيارات
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 28 - 09 - 2008, 10:58 AM
  4. ماهو أكثر شي مدهش في البشر .. اذا تعالو معي ,,,,,,
    بواسطة febe في المنتدى منتدى الرومانسيه
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 21 - 09 - 2007, 08:28 AM