هتختار ايه؟ قول بصراحة؟؟؟؟؟؟

  1. افتراضي هتختار ايه؟ قول بصراحة؟؟؟؟؟؟

    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

    مرحبا ..


    كل شخص مننا عنده أولويات في حياته ...

    يعني ساعات بنقف قدام أمور صعب اننا نختارها كلها

    فبنفضل حاجه على حاجه تانيه ...


    لأنه صعب الانسان يحصل على اي حاجه هو عايزها ...

    فبالتالي بيحصل تفضيل لحاجات معينه ليها قيمه أكتر من الحاجات التانيه ..!


    تخيلوا معايا كدا لو خُــيرت بين 3 حاجات ..:

    1 - الحب

    2- المال

    3- الحظ

    هتختار ايه وليه يا ترى ..؟

  2. افتراضي

    لو كان علية انا اختار واحد من اللي ذكرتيه هختار اكيد الحب ,تعرفي ليه يعني بالمال هقدر اشتري اي حاجة الا الحب اما الحظ فمرات بتكون كويسة ومرات لا ,يعني على الاقل نحصل على الحظ بين فترة واخرى ,اما الحب الحقيقي مش نقدر نلاقيها دايما ولا نقدر نشتريها باي ثمن وعلشان كدة بتكون اغلى واحد من اللي ذكرتيه ,وميرسي يا اية على الموضوع الجميل

  3. افتراضي

    انا هختار الحب بردو عشان المال بيروح ويجى و الحظ بيروح ويجى وممكن يجى فى وقت انا مش محتاجه انما الحب الحقيقى لو راح ممكن ميجيش تانى وزى ما فيبى قالت مش ممكن تشتريه ابدا

    ميرسى على الموضوع بس بردو مكانه نقاش حر

  4. افتراضي

    انا راى من راى فيبى وهختار الحب زيها

    ميرسى على الموضوع الجميل

  5. افتراضي

    لما اكون محبوب ، هلاقى حاجات كتير اتسهلت
    وممكن بالحب تتفتح لى مجالات كتيرة لكسب المال
    يعنى باختصار هختار الحب

  6. افتراضي

    بس انا في رايي يمكن تحب وحدة ولا تخلص لك وعندها يكون مشكلة انا برايي الحظ هو الاساس والمثل يقول اعطني حظ والقني في البحر وكل له رايه مع احترامي لاراء الاعضاء الاخرين

  7. افتراضي

    جزاكم الله خيرا يا استاذ مدحت وفيبى وحبيبة ودراكولا وعماد

  8. افتراضي

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    انا لو اخترت هاختار الحظ
    لو قولنا الفلوس ارخس حاجه فى الدنيا بس المشكله عايزه شوية وقت وصبر
    لو قولنا حب ممكن ربنا مايوفقنيش فيه
    الحظ ممكن حظك يكون كويس وطالما حظى كويس يبقى الحب والفلوس جايين جايين
    هههههههههه

  9. افتراضي

    انا اختلف مع الهدهد
    انا أختار الحب
    لأنو من أجمل الاشياء فى الوجود و هو افضل من المال و الحظ فعلا
    الواحد ممكن يكون غنى بس مفيش حب فى حياتو يبقا هيستفاد ايه؟
    و الحظ حتى لو كان حلو برضو يا جماعه .. لازم الحب لاااازم
    بصراحه لو حبيت نظرتك للحياه هتتغير .
    بس المشكله زى ما قال حبيبى الهدهد .
    ان ممكن الحب ده يفشل و ده يبقا أصعب جرح
    ....امضاء >البحار<

  10. افتراضي

    صراحه يا أيه انا طماع انا هختار التلاته كل واحد تلت لان التلاته ميقدروش يستغنوا عن بعض والا مكنوش اتحطوا في مقارنه واحده وكل الي اختاروا الحب دول اكيد جيبهم مليان حد بقي يسلفني 20IMGجنيه هههههههههههههههه

المواضيع المتشابهه

  1. بصراحة حابة اجمع أكبر قدر ممكن ساعدوني
    بواسطة هنادي في المنتدى منتدى الشعر و الخواطر
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 19 - 07 - 2008, 10:57 AM
  2. ممكن الجواب بصراحة
    بواسطة febe في المنتدى المنتدى العام
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 08 - 01 - 2008, 10:42 AM
  3. هتختار ميييييييييييييييييييييييييييييييييين
    بواسطة وائل نصر في المنتدى منتدى الصور الطريفة والنكت والطرائف
    مشاركات: 20
    آخر مشاركة: 10 - 11 - 2007, 06:47 PM
  4. سؤال محرج ؟حاولوا الاجابة عليه بصراحة
    بواسطة Aya Essam في المنتدى منتدى المرأه
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 19 - 09 - 2007, 01:31 PM