من سيربح المليون مع صعيدي

  1. افتراضي من سيربح المليون مع صعيدي

    صعيدي اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:

    عصفور باليد ولا عشرة على
    الشجرة><><><><البقرة
    الصفراء ><><><><الحمراء

    فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة. ما نسأل الجمهور،

    فكان جواب الجمهمور 10IMG% الجواب الأول الشجرة،

    فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق، م ا نحذف إجابتين. حذفله إجابتين ف بقي الجواب الأول الشجرة والجواب الثاني البقرة.

    فقال لجورج يااااادي الحظ بقى الجوابين الشاكك فيه م .

    طب نتصل بصديق ( هريدي ) فأتصل ب هريدي( إزيك يا أبو صميده كيف أخبارك ، أم صميده إزيها والعيال --) راحت الثلاثين ثانية وملحقش يسأله السؤال.

    فسأله جورج قرداحي وهلأ شو بدك تسوي، فجاوب

    هان سحب ياعم وآ خد ال 20IMG ريال بتاعت السؤال الأول والمثل بيقول:

    عصفور باليد ولا عشرة على االشجره









    اتمنى انها تعجبكم

  2. افتراضي

    [align=center]هههههههههههههههههههههههههه نكت جامده انا لو كنت مكان جورج قرداحى كان زمانى قتلت نفسى وقتلته معايا[/align]

  3. افتراضي

    وانا لو كنت مكان الصعيدي كنت جربت حظي

    واختار البقرة


المواضيع المتشابهه

  1. المليون
    بواسطة ثقافي في المنتدى منتدى العلم والثقافة والمعلومات العامة
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 30 - 07 - 2011, 11:35 AM
  2. بلد المليون شهيد
    بواسطة عضو عامل في المنتدى منتدى العلم والثقافة والمعلومات العامة
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 08 - 03 - 2010, 02:33 PM
  3. حلقة من سيربح المليون من الاردن من الاخر
    بواسطة fareed78 في المنتدى منتدى الصور الطريفة والنكت والطرائف
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 27 - 05 - 2008, 10:12 AM
  4. صعيدي في الأمن المركزى
    بواسطة Mr.Ahmed في المنتدى منتدى الصور الطريفة والنكت والطرائف
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 23 - 09 - 2006, 05:01 AM