إحساس مخــــيف جـــــدا

  1. Unhappy إحساس مخــــيف جـــــدا

    إحساس مخــــيف جـــــدا

    أن تكتشف إنك وحدك كأغصان الخريف عند حاجتك للآخري

    ماذا تفعل عندما تجد نفسك وحيدا بدون أصدقاء فقدت من فقدت وذهب الباقي كلاَ في طريقه

  2. افتراضي

    لو
    كنت عايز الناس اللى بعدوا عنك وسابوك كاغصان الخريف يبقى لازم
    تسال سوال مهم ايه اللى انا عنلته خلاهم يتغيروا
    اكيد فى حاجه المثل بيقول مفيش دخان من غير نار
    ابدا بنفسك

  3. افتراضي

    مش شرط يا اخي الفرعون اني اكون اذيتهم علشان يسيبوني لوحدي في محنتي بس ممكن يكون تقصير منهم وعيب فيهم علشان مش صح انك تسيب صاحبك وقت الضيق مهما كانت الاسباب وشكرا


    الجنيرال

  4. افتراضي

    يبدو انك مفهمتنيش يا فرعون

    انا مقصدتش ان اصحابي سابوني

    انا قصدت ان كان في ناس بعتبرهم أصحاب وفي معزة الأخ كمان معدتش حاسس انهم أصحاب


  5. افتراضي

    يمكن البعاد ليه سبب بس تعرف اخى الوحده خير من جليس السوء بس الانسان رغم ذالك مايقدر يعيش وحيد ولا حيكون حاسس بالملل

  6. افتراضي

    ولاهى يا مستر مش عارف اقولك ايه بس لو مش هتلاقى حد جنبك وتتكلم معاه اتكل على الله وارمى نفسك من فوق كوبرى قصر النيل عشان مفتكرش ان فى حد يقدر يعيش لوحده على طول

المواضيع المتشابهه

  1. الحَكّة إحساس
    بواسطة ثقافي 2 في المنتدى منتدى العلم والثقافة والمعلومات العامة
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 07 - 02 - 2013, 01:36 PM