فوائد الغش فى الأمتحان

  1. Thumbs up فوائد الغش فى الأمتحان

    فوائد الغش فى الأمتحان :d :d
    **********************
    أولا : يعمل الغش على تقوية روح الصداقه
    التعاون بين الطلبة ودعم روابط المودة
    ***
    ثانيا : ترسيخ مبدأ حسن الجوار
    ***
    ثالثا : تقدم للمراقب خدمة جليلة الذى سينشغل
    بما تفعله بدلا من الإكتئاب والملل الذى قد يصيبه
    من جراء جلوسه بلا عمل طوال مدة الإمتحان
    ***
    رابعا : سيتيح لك الغش إظهار روح التضحية إذ
    سيتمكن زملاؤك من الغش دون أية مخاطرة لأن
    المراقب سيكون مشغولا بما تفعله
    ***
    خامسا : ستتمكن من التعرف على المسئولين
    عن لجنة الإمتحان مثل مراقب الدور وربما رئيس اللجنة
    وبذلك ستصبح من الشخصيات المشهورة اللامعة

    ***
    سادسا : سينتهى الأمر غالبا بسحب ورقة الإجابة
    وبالتالى تعود إلى المنزل قبل باقى زملائك بدلا
    من الجلوس فى مكانك بلا أية فائدة

    ***
    سابعا : إذا كنت سعيد الحظ قد تحرم من دخول

    باقى الإمتحانات وبالتالى ستتمكن من الإستمتاع
    بالإجازة الصيفية مبكرا :d :d :d :d

  2. افتراضي

    لا والله فكره وعلي رأي المثل ذاكر تنجح غش تجيب مجموع ومش بعيد تدخل طب او صيدله مع انك ادبي مش علمي رياضه حتي


    الجنـــــــــــيرال

  3. افتراضي

    ههههههههههههههه
    حلوه اوى المثل ده(ذاكر تنجح غش تجيب مجموع ومش بعيد تدخل طب او صيدله مع انك ادبي مش علمي رياضه حتي)


  4. افتراضي

    [align=center]ههههههههههههههههه موضوع جامد والله يا سماح وانا هبقى احاول اغش علشان يبقى يحصلى كل الحاجات الحوله دى والله انا كنت طول عمرى بقول كده على الغش انه حاجه مفيده وكمان بيعلمك المخاطره فى سيبل العلم [/align]


  5. افتراضي

    علي فكرة حتي لو دخلت كلية قمه فلا تنسي
    من غشنا فليس منا
    وربنا يوفقكم كلكم من غير غش

  6. افتراضي

    احنا بنهزر يا وائل
    يعنى مش بجد
    انا اصلا الحمد لله مش بحب الغش

  7. افتراضي

    معلشي يا سماح اصل وائل مدرس برضه صعب يبقي قرطاس في فصل وميزعلشي ههههههههههههه اوعي تزعل يا وائل يا حبيبي انا حبيت اوضح وجهة نظرك بس


    الجنــــــــــيرال

  8. افتراضي

    مع انى مش بحب الغش يا سماح وبعمل حاجات كتير من اللى انتى قولتيه من غير غش زى انى بروح بدرى ومشهور وببدأ الاجازة بدرى بس كلامكو حلو اعملو بيه مذكرة ونقدمها للسيد المسئول للمناقشة..................................

    رد وقال السيد المسئول الغش والكوسة مش مسموح بيها الا للمسئولين فقط

    احنا اسفين يا سماح

المواضيع المتشابهه

  1. طريقة - تحضير العش
    بواسطة basanota في المنتدى مطبخ ارابيا
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 05 - 06 - 2012, 09:48 PM
  2. صور جميلة لابو العز نمر
    بواسطة كنوز في المنتدى منتدى صور المشاهير
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 12 - 08 - 2010, 07:58 PM
  3. العز بن عبد السلام
    بواسطة عضو عامل في المنتدى منتدى العلم والثقافة والمعلومات العامة
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 12 - 06 - 2010, 07:13 PM
  4. فوائد الغش في المتحان
    بواسطة alba في المنتدى منتدى الصور الطريفة والنكت والطرائف
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 05 - 03 - 2010, 12:03 PM
  5. حل الغز
    بواسطة Mr.Ahmed في المنتدى منتدى الصور الطريفة والنكت والطرائف
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 15 - 05 - 2007, 10:20 PM